🛒 ACHTERAF BETALEN MET KLARNA!

🚚 GRATIS VERZENDING!

✅ Niet goed? Geld terug garantie!

Veelgestelde vragen


Bekijk onze veelgestelde vragen hieronder. Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan contact met ons op.

Ons team staat 6 dagen per week klaar om al uw vragen te beantwoorden.


Hoe plaats ik een bestelling?

  • Wij streven ernaar om het bestel- en leveringsproces voor onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. Mocht je onverhoopt toch tegen vragen of andere problemen aanlopen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

    Het bestelproces is zo eenvoudig mogelijk ingericht. U dient eerst het gewenste product toe te voegen aan de winkelwagen op de productpagina. Dit doe je door op de knop "Toevoegen aan winkelwagen" te klikken.

    Hierbij is het belangrijk om te controleren of je de juiste variant hebt geselecteerd. Als dit allemaal in orde is, drukt u op de knop "Afrekenen". Op de informatiepagina dient u de juiste adresgegevens in te vullen, zorg ervoor dat alle gegevens correct zijn ingevuld. Wanneer deze gegevens correct zijn ingevoerd, kunt u op de knop "Doorgaan met verzenden" drukken.

    De pagina "Verzending" biedt de mogelijkheid om de opgegeven adresgegevens nogmaals te controleren. Ook zie je dat elke zending geheel gratis wordt bezorgd. Als blijk van waardering voor onze klanten nemen wij altijd de verzend- en bezorgkosten voor eigen rekening. U kunt nu verder gaan door op de knop "Ga naar betalen" te drukken.

    Bij de betaalmogelijkheden kunt u kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden. Bij ons zijn alle betaalmogelijkheden voorzien van SSL-encryptie, waardoor u bij ons altijd verzekerd bent van een veilige betaalomgeving.

     

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

  • De beste manier om uw bestelling te wijzigen is door contact op te nemen met onze klantenservice. Als een bestelling al is verzonden, kunnen we uw bestelling helaas niet wijzigen en kunt u een nieuwe bestelling plaatsen.

    Klik hier om contact met ons op te nemen

 

Welke betaalmogelijkheden zijn van toepassing?
  • Klarna
  • iDeal
  • Creditcard
  • Bancontact
  • KBC/CBC

 

Moet ik verzendkosten betalen?

  • Wij nemen de verzendkosten van elke bestelling voor eigen rekening. Al onze producten worden 100% gratis bij u thuisbezorgd zonder verborgen kosten. Er is ook geen minimale bestelhoeveelheid vereist. De verzendkosten is los van de inklaringskosten die mogelijk wel van toepassing kunnen worden.

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

  • Heeft u het perfecte product gevonden op onze website? Dan wilt u er natuurlijk zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen wij ervoor dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.

    Let op: Net als veel andere webshops is het bij ons extra druk en kunnen er vertragingen optreden door de COVID-19. Houd hier rekening mee bij het bestellen. We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

    Na het plaatsen van een bestelling hebben we 1-3 werkdagen nodig om uw bestelling te verwerken. Doordeweeks zal dit 1 werkdag zijn, maar als u vrijdagavond of in het weekend bestelt kan het iets langer duren.

    Als uw bestelling is verwerkt, wordt deze binnen 24 uur verzonden en duurt het gemiddeld 5-15 werkdagen afhankelijk van welk land voordat uw bestelling wordt afgeleverd.

    Als u bij ons een bestelling hebt geplaatst, kunt u na enkele dagen eenvoudig zien wanneer uw pakket aankomt. U ontvangt per e-mail uw persoonlijke tracking code waarmee u uw bestelling kunt volgen via onze tracking pagina.

    Klik hier voor onze tracking pagina

    Om er zeker van te zijn dat uw bestelling vandaag nog wordt verzonden, kunt u altijd contact met ons opnemen. Onze klantenservice staat voor u klaar en helpt u graag bij al uw vragen.

 

Verzenden jullie ook onder rembours?

  • Helaas is het niet mogelijk om bij ons onder rembours een bestelling te plaatsen.

 

Ik heb geen bevestigingsmail gehad?

  • Graag willen wij u vragen om ook de spam box van uw e-mailprovider te checken, mogelijk zit onze e-mail daar tussen. Mocht er dan nog niks te vinden zijn, willen wij u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.

    Klik hier om contact met ons op te nemen

 

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Kan ik deze retourneren?

  • We hebben een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 14 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.

    Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Ongebruikt met kaartjes en in de originele verpakking.

    Om een retourzending te starten, dient u naar ons Retourbeleid te gaan die u onderin de pagina zult vinden.

    Producten die naar ons worden teruggestuurd zonder een correct ingevulde retourformulier, worden niet geaccepteerd. De verzendkosten zijn helaas voor eigen rekening als u iets wilt retourneren.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

  • De gemiddelde levertijd bedraagt 5-15 werkdagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar u verzonden. Door deze unieke methode kunnen wij enorm besparen op opslag- en  transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.


    Via deze pagina kunt u de status van uw bestelling volgen met het trackingnummer dat u eerder via de mail hebt ontvangen.

 

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?

  • Mocht er onverhoopt langere tijd niets gebeuren of hebt u na 15 werkdagen nog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen dan de vervolgstappen met u bespreken.

    Klik hier om contact met ons op te nemen

 

Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is geleverd?

  • Helaas kan het voorkomen dat uw product beschadigd raakt tijdens het transport. De kans dat dit gebeurd is zelden. Graag willen wij u vragen om foto's te nemen waarop duidelijk (indien mogelijk) de beschadiging van het product zichtbaar is.


    Neem vervolgens contact op met onze klantenservice, wij zullen vervolgens bespreken hoe we dit naar tevredenheid kunnen oplossen.

    Klik hier om contact met ons op te nemen

 

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

  • Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat uw producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er producten uit uw bestelling ontbreken ontvangt u deze doorgaans na 2-3 dagen. Het kan soms voorkomen dat dit langer kan duren. Onze excuses voor deze ongemak.

 

Ik heb een brief ontvangen dat ik inklaringskosten moet betalen?

  • In sommige gevallen van onze paketten zal de douane een controle uitvoeren op het bestelling dat bij u wordt afgeleverd. Helaas is die wetgeving per 1 juli 2021 aangepast en hebben wij daar helaas geen invloed op. In sommige gevallen kan het zijn dat de douane een klein bedrag aan inklaringskosten vordert. Maak je echter geen zorgen! We zien dat dit in 99% van de gevallen niet zal gebeuren.


    Worden er nog inklaringskosten in rekening gebracht? Dan zijn de kosten helaas voor eigen rekening. Wilt u de kosten niet betalen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.

    Klik hier om contact met ons op te nemen

 

Ik heb de bezorging gemist en ook niet opgehaald bij de postkantoor, wat nu?

  • Als een pakket aan de deur of op een postkantoor wordt afgeleverd, hebben wij kosten gemaakt om het pakket te bezorgen. Als het pakket niet wordt aangenomen of niet wordt opgehaald bij het postkantoor, wordt het automatisch geretourneerd aan de leverancier en zijn wij gerechtigd een percentage van het bedrag dat u terugkrijgt in te houden.
Gratis verzending
Binnen 24 uur verzonden
100% Tevredenheidsgarantie
Beoordeeld met een 4.8/5⭐⭐⭐⭐⭐